Sunday, April 13, 2008

يارب صبرني

انا جيت مرة تانية
كيف الاخبار وازي الصحة وكده يعني
تمام طيب
عشان اطلع نرفزتي بقي
دلوقتي انا كان عندي تقييم سيمي فاينل النهاردة وهو تسليم قبل نهائي للمشروع عشان الدكاترة يوافقوا عليه قبل التسليم النهائي
عادي بتحصل
لكن الدكتووووووووور يبص للستادي موديل بكل ارف يلاقي مفيش عمارات حوالين الموقع المطلوب يروح قايلي طيب ويكتب ض ويمشي
لاااااااا
انا مش مزعلني ال ض دي تفاهات يمكن التغاطي عندها لكن يعملي منظر حتي ويحسسني اني كائن حي ويصححلي الشغل اللي جايباه
هو انا كل يوم باجيب شغل واحضر
مش عشان مفيش عمارات حولين الموقع يبقي كأني مشتغلتتتتش
حولين الموقع يانااااس ايه علاقتها بشغلىىىىىىىىىىى
يرضي مين ده يانااااااااس
اه ياتعب قلبي
يعني اجيب شغل مش عاجب مجبش مش عاجب ايه الهم ده
بس اقول ايه هو حيعرف غلطه لوحده
:)

1 comment:

Known as PHYSCO said...

أغبى حاجة لما يدوا الدرجة و يمشوا اكن بهايم واقفة قصادهم .. طيب يا سيدى قولى الدرجة النيلة دى ليه .. إيه الغلطة الشنيعة الفظيعة .. الدكاترة دول حاجة قرف .. ربنا يخلى لنا المعيدين قبل ما يبقوا دكاترة


صحيح يا بت مبروك على المدونة يارب بقى ما تهمليها